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Advertising measurement and decision making

by Homer M. Dalbey, Irwin Gross, and Yoram Wind ; edited and directed by Patrick J. Robinson. -- Allyn & Bacon, 1968. -- (Marketing Science Institute. Series of books). <BB00829057>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 674.3:R54 9122011839
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 674.3:R54
資料ID 9122011839
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Advertising measurement and decision making / by Homer M. Dalbey, Irwin Gross, and Yoram Wind ; edited and directed by Patrick J. Robinson
出版・頒布事項 Boston : Allyn & Bacon , c1968
形態事項 xx, 103 p. ; 24 cm
書誌構造リンク Marketing Science Institute. Series of books <BB00647235>//a
注記 Includes bibliographical references (p. 94-97) and index
学情ID BA42341191
本文言語コード 英語
著者標目リンク Dalbey, Homer M. <>
著者標目リンク Gross, Irwin <>
著者標目リンク Wind, Yoram J. <AU00108528>
著者標目リンク *Robinson, P. (Patrick) <AU00010084>
分類標目 LCC:HF5823
分類標目 DC:659.11/1
件名標目等 Advertising
件名標目等 Decision making
件名標目等 Marketing -- Management