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The role and organization of marketing research : a survey

Lewis W. Forman and Earl L. Bailey. -- National Industrial Conference Board, 1969. -- (Experiences in marketing management ; no. 20). <BB00635665>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 P410:442:20 8622360425
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 P410:442:20
資料ID 8622360425
注記
状態
返却予定日
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書誌詳細

標題および責任表示 The role and organization of marketing research : a survey / Lewis W. Forman and Earl L. Bailey
出版・頒布事項 New York : National Industrial Conference Board , [1969]
形態事項 65 p. ; 23 cm
書誌構造リンク Experiences in marketing management <BB00634370> no. 20//a
注記 "A survey by the Conference Board"
学情ID BA43971901
本文言語コード 英語
著者標目リンク Forman, Lewis W. <>
著者標目リンク Bailey, Earl L., 1924- <>
著者標目リンク National Industrial Conference Board <>
分類標目 LCC:HF5006
分類標目 DC:658.83
件名標目等 Marketing research