愛知大学図書館

Corporate purpose : why it matters more than strategy

Shankar Basu. -- Garland Pub., 1999. -- (Transnational business and corporate culture . Problems and opportunities / edited by Stuart Bruchey). <BB00447252>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 豊橋図書館 豊図第2書庫1階 537.09:B26 0112053166
0件
No. 0001
巻号
所蔵館 豊橋図書館
配架場所 豊図第2書庫1階
請求記号 537.09:B26
資料ID 0112053166
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Corporate purpose : why it matters more than strategy / Shankar Basu
出版・頒布事項 New York : Garland Pub. , 1999
形態事項 xxvii, 317 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
ISBN 0815333749
書誌構造リンク Transnational business and corporate culture <> . Problems and opportunities / edited by Stuart Bruchey//a
注記 "A Garland series"--Leaf preceeding t.p
注記 Originally presented as the author's thesis (doctoral)--Claremont Graduate University
注記 Includes bibliographical references (p. 305-310) and index
学情ID BA44984818
本文言語コード 英語
著者標目リンク ~Basu, Shankar <>
著者標目リンク Bruchey, Stuart Weems <>
分類標目 LCC:HD9710.J34
分類標目 DC21:338.7/6292/0952
件名標目等 Toyota Jidōsha Kabushiki Kaisha -- Management
件名標目等 Automobile industry and trade -- Japan -- Management Case studies
件名標目等 International business enterprises -- Japan -- Management Case studies
件名標目等 Corporate purposes -- Japan Case studies