|
Marketing in the 21st century : concepts, challenges, and imperatives
Henry Kyambalesa. -- Ashgate, 2000.
<BB00431207>
|
|
Marketing in the 21st century : concepts, challenges, and imperatives
Henry Kyambalesa. -- Ashgate, 2000.
<BB00431207>
|
書誌詳細
標題および責任表示
|
Marketing in the 21st century : concepts, challenges, and imperatives / Henry Kyambalesa
|
出版・頒布事項
|
Aldershot : Ashgate , c2000
|
形態事項
|
xv, 320 p ; 23 cm
|
巻号情報
|
|
その他の標題
|
異なりアクセスタイトル:Marketing in the twenty-first century
|
注記
|
Includes bibliographical references and index
|
学情ID
|
BA4942405X
|
本文言語コード
|
英語
|
著者標目リンク
|
~Kyambalesa, Henry <>
|
分類標目
|
DC21:658.8
|
件名標目等
|
Marketing
|
件名標目等
|
Marketing -- Management
|