愛知大学図書館

Cross-national and cross-cultural issues in food marketing

Erdener Kaynak, editor ; : alk. paper, : alk. paper. -- International Business Press, 1999. <BB00053443>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~2件(全2件)

No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 : alk. paper 外部書庫 外部書庫(経総研) 611.4:Ka98 0042401936
0件
0002 : alk. paper 外部書庫 外部書庫 611.4:Ka98 0122017350
0件
No. 0001
巻号 : alk. paper
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫(経総研)
請求記号 611.4:Ka98
資料ID 0042401936
注記
状態
返却予定日
予約 0件
No. 0002
巻号 : alk. paper
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 611.4:Ka98
資料ID 0122017350
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Cross-national and cross-cultural issues in food marketing / Erdener Kaynak, editor
出版・頒布事項 New York : International Business Press , c1999
形態事項 103 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 : alk. paper
ISBN 0789009811
巻号情報
巻次等 : alk. paper
ISBN 0789009811
注記 "Cross-national and cross-cultural issues in food marketing has been co-published simultaneously as Journal of international food & agribusiness marketing, volume 10, number 4, 1999."
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BA49623894
本文言語コード 英語
著者標目リンク Kaynak, Erdener, 1947- <AU00110319>
分類標目 LCC:HD9000.5
分類標目 DC21:380.1/456413
件名標目等 Food -- Marketing Cross-cultural studies
件名標目等 Farm produce -- Marketing Cross-cultural studies
件名標目等 Export marketing Cross-cultural studies