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The consumer trap : big business marketing in American life

Michael Dawson. -- University of Illinois Press, 2003. -- (The history of communication). <BB00504031>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 675:D47 0322008177
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 675:D47
資料ID 0322008177
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The consumer trap : big business marketing in American life / Michael Dawson
出版・頒布事項 Urbana : University of Illinois Press , 2003
形態事項 x, 203 p. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0252028090
書誌構造リンク The history of communication <BB00002175>//a
内容著作注記 Thinking the unthinkable
内容著作注記 The marketing race
内容著作注記 The targeting race
内容著作注記 The motivation research race
内容著作注記 The product management race
内容著作注記 The sales communications race
内容著作注記 Macromarketing and public subsidy
内容著作注記 The globalization of marketing
内容著作注記 The consumer trap
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BA62500491
本文言語コード 英語
著者標目リンク ~Dawson, Michael, 1965- <>
分類標目 LCC:HF5415.1
分類標目 DC21:380.1/0973
件名標目等 Marketing -- United States
件名標目等 Marketing -- United States -- Costs