愛知大学図書館

Possessions, brands and the self

edited by Margaret K. Hogg ; : set of 3 vols. -- Sage, 2006. -- (SAGE library in business and management . Consumer behavior II : the meaning of consumption ; v. 5). <BB00701979>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 : set of 3 vols 外部書庫 外部書庫 675.2:H81:5 0522009561
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No. 0001
巻号 : set of 3 vols
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 675.2:H81:5
資料ID 0522009561
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Possessions, brands and the self / edited by Margaret K. Hogg
出版・頒布事項 London : Sage , 2006
形態事項 426 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : set of 3 vols
ISBN 1412908426
書誌構造リンク SAGE library in business and management <BB00646178> . Consumer behavior II : the meaning of consumption ; v. 5//ab
注記 Includes bibliographical references
学情ID BA75087547
本文言語コード 英語
著者標目リンク Hogg, Margaret K. <AU00025956>