愛知大学図書館

A theory of marketing : outline of a social systems perspective

Marius K. Lüdicke ; with a foreword by Markus Giesler. -- Deutscher Universitäts-Verlag, 2006. -- (Gabler Edition Wissenschaft). <BB00732370>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 675:L96 0622013870
0件
No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 675:L96
資料ID 0622013870
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 A theory of marketing : outline of a social systems perspective / Marius K. Lüdicke ; with a foreword by Markus Giesler
出版・頒布事項 Wiesbaden : Deutscher Universitäts-Verlag , 2006
形態事項 xv, 189 p. ; 21 cm
巻号情報
ISBN 3835003046
書誌構造リンク Gabler Edition Wissenschaft <BB00732931>//a
注記 Originally presented as the author's thesis (doctoral) -- Universität St. Gallen, 2006
注記 Includes bibliographical references (p. 171-189)
学情ID BA81083697
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Lüdicke, Marius K. <>
分類標目 DC22:658.8001
件名標目等 Marketing