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The development of marketing theory and its philosophical underpinnings

edited by Pauline Maclaran, Michael Saren and Mark Tadajewski ; : set. -- Sage, 2008. -- (SAGE library of marketing . Marketing theory ; v. 1). <BB00759761>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 : set 豊橋図書館 豊図第2書庫1階 675:Ma21:1 0712014956
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No. 0001
巻号 : set
所蔵館 豊橋図書館
配架場所 豊図第2書庫1階
請求記号 675:Ma21:1
資料ID 0712014956
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The development of marketing theory and its philosophical underpinnings / edited by Pauline Maclaran, Michael Saren and Mark Tadajewski
出版・頒布事項 Los Angeles : Sage , 2008
形態事項 xxxvii, 373 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
巻次等 : set
ISBN 9781847870001
書誌構造リンク SAGE library of marketing <BB00733258> . Marketing theory ; v. 1//ab
注記 Includes bibliographical references
学情ID BA84448045
本文言語コード 英語
著者標目リンク Maclaran, Pauline <AU00069711>
著者標目リンク Saren, Michael <>
著者標目リンク Tadajewski, Mark <AU00069712>
分類標目 DC22:658.8001
件名標目等 Marketing -- Philosophy