愛知大学図書館

Measuring and managing brands

Routledge, 2009. -- (Critical perspectives on business and management . Brands and brand management / edited by Richard Elliott ; v. 2). <BB00793788>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 豊橋図書館 豊図第2書庫1階 675:E48:2 0812015286
0件
No. 0001
巻号
所蔵館 豊橋図書館
配架場所 豊図第2書庫1階
請求記号 675:E48:2
資料ID 0812015286
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Measuring and managing brands
出版・頒布事項 London : Routledge , 2009
形態事項 xi, 417 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9780415433266
書誌構造リンク Critical perspectives on business and management <BB00001208> . Brands and brand management / edited by Richard Elliott ; v. 2//ab
注記 ISBN for subseries (4 v. set): 9780415433242 (ISBN 13), 041543324X (ISBN 10)
注記 Includes bibliographical references
学情ID BA8830466X
本文言語コード 英語
著者標目リンク Elliott, Richard H. <>