愛知大学図書館

Quantitative marketing techniques and analyses

edited by David F. Birks and Tim Macer. -- Routledge, 2009. -- (Critical perspectives on business and management . Marketing research ; v. 3). <BB00790570>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 675.2:B46:3 0822011665
0件
No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 675.2:B46:3
資料ID 0822011665
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Quantitative marketing techniques and analyses / edited by David F. Birks and Tim Macer
出版・頒布事項 London : Routledge , 2009
形態事項 xi, 587 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9780415449151
書誌構造リンク Critical perspectives on business and management <BB00001208> . Marketing research ; v. 3//ab
注記 Includes bibliographical references
注記 Set ISBN for "Marketing research": 9780415449120, 041544912X
学情ID BA8843762X
本文言語コード 英語
著者標目リンク Birks, David F. <>
著者標目リンク Macer, Tim <>
分類標目 LCC:HF5415.2
分類標目 DC22:658.8/3
件名標目等 Marketing research
件名標目等 Marketing research -- Methodology