愛知大学図書館

Marketing, ethics and society : critical reflections

edited by Mark Tadajewski and Pauline Maclaran. -- Sage, 2009. -- (SAGE library of marketing . Critical marketing studies ; v. 3). <BB00803428>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 豊橋図書館 豊図第2書庫1階 675:Ta16:3 0912001257
0件
No. 0001
巻号
所蔵館 豊橋図書館
配架場所 豊図第2書庫1階
請求記号 675:Ta16:3
資料ID 0912001257
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing, ethics and society : critical reflections / edited by Mark Tadajewski and Pauline Maclaran
出版・頒布事項 Los Angeles : Sage , 2009
形態事項 vi, 395 p. : ill. ; 24 cm
書誌構造リンク SAGE library of marketing <BB00733258> . Critical marketing studies ; v. 3//ab
注記 Includes bibliographical references
学情ID BA89936895
本文言語コード 英語
著者標目リンク Tadajewski, Mark <AU00069712>
著者標目リンク Maclaran, Pauline <AU00069711>
分類標目 DC22:658.8
件名標目等 Marketing
件名標目等 Consumer behavior
件名標目等 Marketing research