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On the social impacts of advertising : toward identifying the issues

by Stephen A. Greyser. -- Marketing Science Institute, 1971. -- (Special report / Marketing Science Institute). <BB00960405>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 P411:3-8:19 8622361182
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 P411:3-8:19
資料ID 8622361182
注記
状態
返却予定日
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書誌詳細

標題および責任表示 On the social impacts of advertising : toward identifying the issues / by Stephen A. Greyser
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , [1971]
形態事項 17 p. ; 28 cm
書誌構造リンク Special report / Marketing Science Institute <BB00331547>//a
注記 Includes bibliographical references
学情ID BB00478200
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Greyser, Stephen A. <AU00155517>
著者標目リンク Marketing Science Institute <AU00038898>
分類標目 LCC:HF5827
分類標目 DC:301.161
件名標目等 Advertising -- Social aspects