愛知大学図書館

Industrial networks and B2B marketing strategy

edited by Nick Ellis, Mark Tadajewski and Andrew Pressey. -- SAGE, 2011. -- (SAGE library of marketing . Business-to-business marketing ; v. 3). <BB00836092>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 豊橋図書館 豊図第2書庫1階 675:E48:3 1012010535
0件
No. 0001
巻号
所蔵館 豊橋図書館
配架場所 豊図第2書庫1階
請求記号 675:E48:3
資料ID 1012010535
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Industrial networks and B2B marketing strategy / edited by Nick Ellis, Mark Tadajewski and Andrew Pressey
出版・頒布事項 Los Angeles : SAGE , c2011
形態事項 vi, 429 p. : ill. ; 24 cm
書誌構造リンク SAGE library of marketing <BB00733258> . Business-to-business marketing ; v. 3//ab
注記 Set ISBN for "Business-to-business marketing": 9781849205467
注記 Includes bibliographical references
学情ID BB0456843X
本文言語コード 英語
著者標目リンク Ellis, Nick <>
著者標目リンク Tadajewski, Mark <AU00069712>
著者標目リンク Pressey, Andrew <>
分類標目 DC22:658.804
件名標目等 Industrial marketing