愛知大学図書館

Research methodology : conjoint analysis, multidimensional scaling, and related techniques

volume editor, James Agarwal ; contributors, Wayne S. DeSarbo ... [et al.]. -- Sage, 2011. -- (Legends in marketing . Naresh K. Malhotra / series editor, Jagdish N. Sheth ; v. 1). <BB00908244>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 675.2:Ma39:1 1222011860
0件
No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 675.2:Ma39:1
資料ID 1222011860
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Research methodology : conjoint analysis, multidimensional scaling, and related techniques / volume editor, James Agarwal ; contributors, Wayne S. DeSarbo ... [et al.]
出版・頒布事項 Los Angeles ; New Delhi : Sage , 2011
形態事項 lii, 269 p. : ill., port. ; 25 cm
書誌構造リンク Legends in marketing <BB00904189> . Naresh K. Malhotra / series editor, Jagdish N. Sheth ; v. 1//ab
注記 Includes bibliographical references
注記 ISBN for subseries "Naresh K. Malhotra" (set of 9 volumes): 9788132105176
学情ID BB06818775
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Malhotra, Naresh K. <AU00040324>
著者標目リンク Sheth, Jagdish N. <AU00034106>
著者標目リンク Agarwal, James <>
著者標目リンク DeSarbo, Wayne S. <AU00135792>
分類標目 LCC:HF5415.2
分類標目 DC22:658.80092
件名標目等 Malhotra, Naresh K
件名標目等 Marketing research
件名標目等 Marketing