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Interdisciplinary approaches to product design, innovation, & branding in international marketing

edited by K. Scott Swan, Shaoming Zou. -- Emerald, 2012. -- (Advances in international marketing : a research annual / editor, S. Tamer Cavusgil ; v. 23)(Emerald books). <BB00886121>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 678.505:A16:23 1222005648
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 678.505:A16:23
資料ID 1222005648
注記
状態
返却予定日
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書誌詳細

標題および責任表示 Interdisciplinary approaches to product design, innovation, & branding in international marketing / edited by K. Scott Swan, Shaoming Zou
出版・頒布事項 Bingley : Emerald , 2012
形態事項 xx, 339 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9781781900161
書誌構造リンク Advances in international marketing : a research annual / editor, S. Tamer Cavusgil <BB00679925> v. 23//a
書誌構造リンク Emerald books <BB00834703>//a
注記 Includes bibliographical references
学情ID BB10236070
本文言語コード 英語
著者標目リンク Swan, K. Scott <>
著者標目リンク Zou, Shaoming <>