愛知大学図書館

Cognitive-functional approaches to the study of Japanese as a second language

edited by Kaori Kabata and Kiyoko Toratani. -- De Gruyter Mouton, 2016. -- (Studies on language acquisition ; 46). <BB00953020>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 名古屋図書館 [3階]名図研究 810.7:Ka11 1622000801
0件
No. 0001
巻号
所蔵館 名古屋図書館
配架場所 [3階]名図研究
請求記号 810.7:Ka11
資料ID 1622000801
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Cognitive-functional approaches to the study of Japanese as a second language / edited by Kaori Kabata and Kiyoko Toratani
出版・頒布事項 Boston : De Gruyter Mouton , c2016
形態事項 vi, 371 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9781614517061
書誌構造リンク Studies on language acquisition <BB00953093> 46//a
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BB20577588
本文言語コード 英語
著者標目リンク Kabata, Kaori <AU00155091>
著者標目リンク Toratani, Kiyoko <AU00153533>
分類標目 LCC:PL520.A8
分類標目 DC23:495.680071
件名標目等 Japanese language -- Textbooks for foreign speakers -- English
件名標目等 Japanese language -- Study and teaching -- English speakers
件名標目等 Intercultural communication
件名標目等 Teachers, Foreign -- United States
件名標目等 Teaching -- Cross-cultural studies