愛知大学図書館

Emotions, learning, and the brain : exploring the educational implications of affective neuroscience

Mary Helen Immordino-Yang ; foreword by Howard Gardner ; afterword by Antonio Damasio. -- W.W. Norton, 2016. -- (The Norton series on the social neuroscience of education). <BB01007927>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 豊橋図書館 豊図第2書庫1階 371.4:I47 2019101201610
0件
No. 0001
巻号
所蔵館 豊橋図書館
配架場所 豊図第2書庫1階
請求記号 371.4:I47
資料ID 2019101201610
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Emotions, learning, and the brain : exploring the educational implications of affective neuroscience / Mary Helen Immordino-Yang ; foreword by Howard Gardner ; afterword by Antonio Damasio
出版・頒布事項 New York : W.W. Norton , c2016
形態事項 206 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 9780393709810
書誌構造リンク The Norton series on the social neuroscience of education <BB01007926>//a
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BB22355780
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Immordino-Yang, Mary Helen, 1971- <>
著者標目リンク Gardner, Howard, 1943- <AU00148566>
著者標目リンク Damasio, Antonio R. <AU00163136>
分類標目 LCC:LB1072
分類標目 DC23:370.15/34
件名標目等 Affective education -- Physiological aspects
件名標目等 Affective neuroscience