標題および責任表示
|
Lesson study-based teacher education : the potential of the Japanese approach in global settings / edited by Jongsung Kim ... [et al.]
|
出版・頒布事項
|
Abingdon : Routledge , 2021
|
形態事項
|
xix, 219 p. : ill. ; 25 cm
|
巻号情報
|
巻次等 |
: hbk |
ISBN |
9780367478452 |
|
書誌構造リンク
|
WALS-Routledge lesson study series <BB01032306>//a
|
注記
|
Other editors: Nariakira Yoshida, Shotaro Iwata, Hiromi Kawaguchi
|
注記
|
Includes bibliographical references and index
|
学情ID
|
BC06080113
|
本文言語コード
|
英語
|
著者標目リンク
|
Kim, Jongsung <>
|
著者標目リンク
|
吉田, 成章||ヨシダ, ナリアキラ <AU00156491>
|
著者標目リンク
|
Iwata, Shotaro <>
|
著者標目リンク
|
川口, 広美(1982-)||カワグチ, ヒロミ <AU00172265>
|
分類標目
|
DC23:370.7110952
|
件名標目等
|
Teachers -- Training of -- Japan
|
件名標目等
|
Teachers -- Training of -- Cross-cultural studies
|
件名標目等
|
Teachers -- In-service training -- Japan
|
件名標目等
|
Teachers -- In-service training -- Cross-cultural studies
|
件名標目等
|
Career development -- Cross-cultural studies
|
件名標目等
|
Curriculum planning -- Cross-cultural studies
|