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Psyching the ads : the case book of advertising : the methods and results of 180 advertisements

by Carroll Rheinstrom. -- Arno Press, 1976. -- (Getting and spending). <BB00502567>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 豊橋図書館 豊図第1書庫4階洋 N170:91:40 8712634198
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No. 0001
巻号
所蔵館 豊橋図書館
配架場所 豊図第1書庫4階洋
請求記号 N170:91:40
資料ID 8712634198
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Psyching the ads : the case book of advertising : the methods and results of 180 advertisements / by Carroll Rheinstrom
出版・頒布事項 New York : Arno Press , 1976 [c1929]
形態事項 x, 362 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0405080433
書誌構造リンク Getting and spending <>//a
注記 Reprint of the ed. published by Covici, Friede, New York
学情ID BA03785118
本文言語コード 英語
著者標目リンク ~Rheinstrom, Carroll <>
分類標目 LCC:HF5823
分類標目 DC:659.1
件名標目等 Advertising