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The use of pledges to build and sustain commitment in distribution channels

Erin Anderson, Barton Weitz. -- Marketing Science Institute, 1991. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 91-114). <BB00278676>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 675:Ma52:114 9322011002
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 675:Ma52:114
資料ID 9322011002
注記
状態
返却予定日
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書誌詳細

標題および責任表示 The use of pledges to build and sustain commitment in distribution channels / Erin Anderson, Barton Weitz
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1991
形態事項 33 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB00821360> no. 91-114//a
注記 Bibliography: p. 31-32
学情ID BA20423088
著者標目リンク Anderson, Erin <AU00109285>
著者標目リンク Weitz, Barton A., 1941- <AU00106886>