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A nonparametric approach to perceptions-based market segmentation : applications

Christian Buchta, Sara Dolnicar, Thomas Reutterer. -- Springer, 2000. -- (Interdisciplinary studies in economics and management ; v. 2). <BB00406750>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 675.1:B81 0222003545
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 675.1:B81
資料ID 0222003545
注記
状態
返却予定日
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書誌詳細

標題および責任表示 A nonparametric approach to perceptions-based market segmentation : applications / Christian Buchta, Sara Dolnicar, Thomas Reutterer
出版・頒布事項 Wien : Springer , c2000
形態事項 142 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 3211834745
書誌構造リンク Interdisciplinary studies in economics and management <BB00000409> v. 2//a
注記 Includes bibliographical references (p. [133]-136) and index
学情ID BA48930402
本文言語コード 英語
著者標目リンク ~Buchta, Christian <>
著者標目リンク Dolnicar, Sara <>
著者標目リンク Reutterer, Thomas <>
分類標目 経済学.経済思想 NDC9:331.19
件名標目等 Market segmentation -- Mathematical models